سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته از گذشته تا به امروز با پیشرفت تکنولوژی همگام بوده و در شکل ها و انواع مختلفی بر اساس کاربردهایی که دارند به بازار عرضه شده اند. بسیاری از افراد با هدف های متفاوت لازم است از دوربین هایی که از نظر ابعاد کوچکتر از دوربین های مداربسته معمول هستند استفاده کنند. در مواردی مانند جاسوسی، پلیس های امنیتی و... لازم است از دوربین های مداربسته مخفی استفاده شود. در این مقاله به معرفی چند نوع دوربین مداربسته می پردازیم. اما فراموش نکنید که فروش دوربین های مداربسته مخفی نیاز به دریافت مجوز داشته بدون مجوز غیر قانونی محسوب می شود.

  • دوربین مداربسته مخفی دکمه ای: اولین نوع دوربین مداربسته مخفی که به شما معرفی می کنیم دوربین مخفی دکمه ای است این دوربین از نظر ابعاد و شکل ظاهری کاملا شبیه به یک دکمه لباس بوده و فرد می تواند بخه منظور جاسوسی این دوربین کوچک را به دکمه پیراهن خود متصل کرده و بدون اینکه کسی شک کند از محیط مورد نظر فیلمبرداری کند. مشخصات و ویژگی های فنی و فیزیکی این دوربین مداربسته مخفی باتری قدرتمند، کیفیت تصویر برداری فول اچ دی، قابلیت ضبط صدا همراه با ضبط تصاویر، قابلیت تشخیص حرکت و قابلیت کنترل از راه دور توسط گوشی همراه و وای فای می باشد. این دوربین را می توان در هر محیطی به غیر از لباس هم نصب کرد و چون ظاهری شبیه به دکمه لباس دارد صرفا برای جاسازی رو لباس نیست.

                                                              دوربین مداربسته مخفی دکمه ای - دوربین مداربسته در لنجان

  • دوربین مداربسته مخفی بلندگویی wnot:  دوربین مداربسته مخفی wnot از نظر ظاهری شبیه به یک اسپیکر بلوتوثی بوده که می تواند در محیط مورد نظر قرار داده شود و با قابلیت تشخیص حرکتی که دارد هر زمان که حرکتی را احساس کرد شروع به ضبط تصاویر می کند. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین مخفی 1080p بوده و قادر است علاوه بر ضبط تصاویر، صدای محیط را نیز به همراه تصاویر ذخیره کند. از دیگر قابلیت های این اسپیکر بلوتوثی دید در شب با تصاویری با کیفیت قابل قبول و پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت است.

                                                              دوربین مداربسته مخفی - فروش دوربین مداربسته در مبارکه

  • دوربین مداربسته مخفی facameord خودکاری: دوربین مداربسته facamword را می توانید به عنوان یک خودکار به جیب لباس خود آویزان کرده و به تصویر برداری بپردازید. توصیه می شود در هنگامی که لازم است از محیط فیلمبرداری شود با خودکار شروع به نوشتن نکنید زیرا تصاویر به درستی ضبط نمی شوند. ظاهر این دوربین شبیه به یک خودکار شیک است و ابزاری مناسب برای جاسوسی با قابلیت های تشخیص حرکت، ضبط صدا، پشتیبانی از کارت حافظه می باشد. باتری این خودکار بصورت مداوم قادر است حدود یک ساعت به تصویر برداری بپردازد اما پس از اتمام شارژ باتری، باید آن را به شارژر متصل و در مواقعی که به شارژ است نمی توان از آن استفاده نمود.  

                           

                                                      دوربین مداربسته مخفی facamword - فروش دوربین مداربسته

مشتریان گرامی چنانچه قصد تهیه و نصب دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و سایر تجهیزات و ملزومات امنیتی را از سوی گروه حفاظتی تیزبین دارند می توانند از طریق تماس با شماره 09136542367 و دریافت مشاوره رایگان درخواست خود را مطرح نمایند. همچنین جهت تسریع در فرآیند خرید می توانند با مراجعه به نشانی https://tizbincamera.ir سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرند.