سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته توانسته اند در زندگی بشر، امنیت چشم گیری ایجاد و به نوعی چشم سوم انسان ها باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع دوربین مداربسته و چگونگی کاربرد آنها بپردازیم!

در ابتدا لازم میدانم تعریفی از دوربین مداربسته داشته باشیم، دوربین مداربسته مخفف عبارت closed circuit television است، این عبارت انگلیسی در لغت به معنای جعبه جادویی هم می باشد. وظیفه اصلی دوربین های مداربسته ضبط تصاویر و ارسال آنها به یک یا چند محل بوده و جالب است بدانید دوربین های مداربسته برای اولین بار در کشور آلمان و به منظور مشاهده و پرتاپ موشک های v2 نصب و استفاده شد.

کاربرد دوربین مداربسته: دوربین های مداربسته در درجه اول در سیستم های حفاظتی استفاده می شوند اما امروزه برای کاربردهای دیگری مانند تصویر برداری های نامحسوس، کنترل ترافیک بکار می روند. برای مثال در سازمان کنترل ترافیک بوسیله دوربین های مداربسته امنیتی سطح ترافیک شهر و خیابان ها را رصد میکنند و اطلاعاتی از  ترافیک سطح خیابانها به شهروندان و رانندگان میفرستند. همچنین برای کنترل و جلوگیری از وقوع جرم و جنایات هم از این دوربین ها استفاده می شود. بطوری که در مکان هایی که مجهز به این سیستم حفاظتی باشند امکان وقوع جرم کمتر است بدلیل اینکه مجرم میداند که توسط دوربین ها رصد می شود.

برای خرید دوربین مداربسته در شهرستان مبارکه به صورت اینتزنتی به سایت https://tizbincamera.ir/ مراجعه فرمایید. همچنین می توانید به منظور تسریع در فرآیند خرید به صورت حضوری به آدرس فروشگاه واقع در شهرستتان مبارکه، بلوار نیکبخت، بین فلکه مادر و پمپ بنزین مراجعه نمایید.